Пошуковий запит: (<.>A=Сухова Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Сухова Н. М. "Квантова реальність" та освіта ХХІ століття [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2012. - № 1. - С. 127-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2012_1_33
|
2. |
Сухова Н. М. Проблема вибору людини у добу глобалізації [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2013. - № 1. - С. 63-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2013_1_17
|
3. |
Сухова Н. М. Філософія освіти у пошуках мови: український контекст [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2013. - № 2. - С. 122-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2013_2_31 Здійснено філософський аналіз результатів запозичення іноземного досвіду у вітчизняну систему освіти. Філософія освіти, як і інші галузі дослідження освітнього поля людини, в своєму розвитку дійшла до потреби сформувати свою власну мову. Хаотичний потік різнопланових досліджень стану і перспектив освіти людини нової епохи, ще більше вводить учасників освітнього процесу у відчай, а реформи науки і освіти дивують своїм потворним бюрократизмом. Мова завжди була продуктом колективної творчості і тому у процесі вироблення загальної мови самоопису освіти є місце для кожного дослідника, хто здатний свідомо віднестися до того, що, як, кому і чому він говорить. Вдосконалення мови спілкування в освітньому полі людини допоможе відділити сенс від тонування, адже емоція як така часто породжує згубну амплітуду коливання маятника соціально-психологічних станів. Зокрема, саме тому вироблення соціальних консенсусів на західний манер потребує перш за все артикуляції фундаментальних прошарків емоцій, умонастроїв, адекватного вираження індивідуальних і соціальних інтересів, а це - складний і довгий шлях. Для повноцінного входження в освітній європейський простір потрібно, перш за все, ознайомитися з досягненнями і вадами їх освітніх систем, щоб запозичити все найкраще і не повторювати зроблених помилок. З іншого боку, в європейський освітній простір слід принести свої справжні досягнення як традиційного, так і інноваційного гатунку.
|
4. |
Сухова Н. М. Мегатренд сучасності та освіта [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2009. - № 2. - С. 161-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2009_2_39
|
5. |
Сухова Н. М. Освіта ХХІ століття як втеча від голих знаків порожнечі [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2010. - № 1. - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2010_1_16
|
6. |
Сухова Н. М. Проблематика комунікації в творчості Ж. Бодрійяра [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2010. - № 2. - С. 70-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2010_2_16 Здійснено філософський аналіз проблематики комунікації в творчості Ж. Бодрійяра.
|
7. |
Сухова Н. М. Спокуса освіти ХХІ століття: український досвід [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2011. - № 1. - С. 139-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2011_1_35
|
8. |
Сухова Н. М. Проблема симуляції та освіта (у полі Ж. Бодрійяра) [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2011. - № 2. - С. 63-66. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2011_2_16
|
9. |
Сухова Н. М. "Перезавантаження" свідомості людини ХХІ століття: виклики глобалізації [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 1. - С. 48-52. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_1_14
|
10. |
Сухова Н. М. Гуманізація як процес цілісного прояву духовності людини в реаліях її буття [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2014. - № 2. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2014_2_29 Досліджено проблему людини як свободної особистості з певними схильностями, ідентичністю, життєвими цілями та ціннісними орієнтаціями на початку XXI ст. Багатовимірність ідеї гуманізму по-різному представлена в кожному історичному періоді розвитку суспільства. Однак неправомірно ототожнювати його з підсумками історії, вважати, що в ній полягає весь його сенс. Перед людством завжди будуть поставати складні проблеми практичного та морального характеру, розв'язання яких буде пов'язане з власними зусиллями людини, а не турботою про неї з боку будь-яких суспільних структур. Саме ж поняття гуманізму сьогодні розуміється у сенсі гарантії основних прав людини як умова збереження гуманних основ її буття; як підтримка слабших, що виходить за межі звичайних уявлень нашого суспільства про справедливість; як формування соціальних і моральних якостей, що надають змогу особистості самореалізуватися на підвалинах суспільних духовних і матеріальних цінностей.
|
11. |
Сухова Н. М. Тенденції сучасної освіти: перспективи для реформ освітнього процесу в Україні [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2015. - № 1. - С. 127-130. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2015_1_32
|
12. |
Сухова Н. М. С. Кримський: людина на межі епох та цінностей [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2016. - № 1. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2016_1_34
|
13. |
Сухова Н. М. Проблема свободи особистості в контексті сучасного християнства та ісламу [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2016. - № 2. - С. 119-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2016_2_32 Здійснено аналіз вирішення проблеми свободи особистості у світоглядних контекстах сучасних релігійних систем християнства та Ісламу.
|
14. |
Сухова Н. М. Духовність та гуманізм людини ХХІ століття [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2015. - № 2. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2015_2_18
|
15. |
Сухова Н. М. Проблема збереження людяності в процесі суспільного розвитку: ХХ – ХХІ століття [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2017. - № 1. - С. 123-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2017_1_31 Розглянуто проблему збереження людяності та гідного існування особистості в ХХI столітті.
|
16. |
Сухова Н. М. Антропологічна катастрофа глобалізованого світу: освітній вимір [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2018. - № 1. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2018_1_29
|
17. |
Сухова Н. М. Духовні цінності філософії космізму та освітній простір інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2018. - № 2. - С. 121-126. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2018_2_25 Розкрито можливі наслідки від впливу цінностей філософії космізму на освітній простір інформаційного суспільства. Показано, як представники різних галузей наукового знання, зокрема, педагоги, психологи, нейролінгвісти та філософи одностайно наполягають не тільки на зміні форм освітніх практик, а й на зміні образу викладача, форм виховання та викладання необхідних дисциплін для становлення людини як особистості. Зазначено, що технократичний шлях розвитку цивілізації має неоднозначний вплив на природу і людей. Нехтування духовним досвідом людства призводить до втрати ціннісних орієнтирів і породжує конфлікти між державами, використання наукового знання з метою руйнування та знецінення людського життя загалом. Обгрунтовано тезу, що така реформа повинна мати чітку мету, стратегію і тактику втілення в освітнє поле людини.
|
18. |
Сухова Н. М. Перспективи людини інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2019. - № 1. - С. 145-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2019_1_29 Розглянуто проблему перспективи людини в складному просторі інформаційного суспільства. Показано, як нові дослідження в галузі нейролінгвістики, психології, педагогіки та філософії впливають на формування освітнього поля людини ХХI ст., що в подальшому відобразиться на нових формах політичного та економічного життя суспільства. Наголошено, що реформаційні процеси в різних галузях людського існування відбуваються повільно і залежать від рівня розвитку свідомості людей. Швидко втілені реформи, зокрема освітні, без чіткої мети, стратегії й тактики, виявляються руйнівними для суспільства, призводять до втрати сенсожиттєвих цінностей людей, викликають стан розгубленості і невизначеності. Показано, що в межах інформаційного суспільства, за умов чіткого усвідомлення людиною відповідальності за свій вибір, дії та вчинки, відкриваються нові виміри сенсу людського життя на якісно новому етапі її існування.
|
19. |
Сухова Н. М. Вплив техногуманізму та датаїзму на сферу освіти в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2019. - № 2. - С. 178-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2019_2_36 Розглянуто перспективи впливу цінностей техногуманізму та датаїзму на освітнє поле людини інформаційного суспільства. Показано, що такі форми гуманізму адекватно відображають реальний стан освіти людства, коли нехтується гуманітарними дисциплінами на користь технічних. Наголошено, що за умов інформаційного суспільства освіта стала лише частиною соціальної політики держави, втративши своє первинне призначення: формувати свідомість всебічно розвиненої людини з високими моральними цінностями. Керуючись примарними цінностями датаїзму (вклоніння даним), приймаються нищивні для освіти людини рішення, які не мають чіткої мети, стратегії й тактики. Показано, що людина ХХі ст. максимально віддалена від Бога. На передній план виходять нові форми гуманізму, що набувають ознак релігії. Зневіра в Творця та втілення штучного інтелекту в людське життя тягнуть за собою можливість заміни людини надлюдиною "homo deus" (людина божественна). В такому випадку людина може стати мало, або взагалі незатребуваною в соціумі.
|
20. |
Сухова Н. М. Реорганізація освітньої сиcтеми в умовах мережевого суспільства [Електронний ресурс] / Н. М. Сухова // Вісник Національного авіаційного університету. Філософія. Культурологія. - 2020. - № 1. - С. 169-173. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnau_f_2020_1_34
|
| |